Tiden räcker inte till

Så mycket att skriva, så lite tid.

*suck*

Jag har flera inlägg jag har viljat lägga in idag, flera bilder, youtubklipp osv. Men hinner jag med det?
- Nej.

Och inte lär jag hinna det i morgon eller på lördag heller, mitt schema ser lite tajt ut:

(klicka för större bild)

Jaja, dagens fakta och bloggtips blir det i alla fall!

Visste du att:
Jag vågar inte gå på brunnslock! Endan sedan jag var liten så har jag varit rädd för det. När jag var liten var jag rädd för att gå på dem bara för att folk sa att det gav otur och det har suttit i tills idag. Så ser ni mig på stan någon gång, så titta hur jag går. Jag vägrar att gå på de där jäkla brunnslocken de ska ha överallt.

Dagens bloggtips: Denna tjejen är lite lagom kaxig och hennes blogg genomsyras med ironi. Hennes blogg handlar om just hennes vardag (hon blev mamma för första gången i september för övrigt) men på ett lite, ja mer ironiskt och kaxigt sätt och man känner lätt igen sig.

Klicka -HÄR- för att komma till bloggen.

Kommentarer
Postat av: Rewind&Play

Ja, det är sant. Hoppas på ett bra 2010! ^^



/Em.

2009-12-10 @ 23:25:14
URL: http://rewindandplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0