Oooh yes, I'm alive

Jag känner att jag varit sådär måttligt aktiv de senaste två dagarna, men vet ni vad? Jag har faktiskt inte hunnit skriva. Eller jo det kanske jag hade hunnit egentligen, men det har varit så mycket att jag helt enkelt inte orkat.

Guud, skolan kör verkligen slut på en de sista dagarna!

Just nu känner jag att helg skulle sitta riktigt fint. Trotts att jag bara gått onsdag, torsdag och sedan idag, fredag, så är jag helt urstressad. Vad tänker lärarna med? Lägga in en massa läxor och stora arbeten precis innan jullovet. Tack tack! Det ska jag minsann komma ihåg i framtiden!

Nu blev inlägget sådär lagom rörigt, förvirrande och tråkigt, men jag bevisade ju i alla fall att jag lever.

Kommentarer
Postat av: unique

Det var ju för väl. Begravning är inget vi vill ha så här i juletider

2009-12-18 @ 17:45:33
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0