Lite fakta med bloggtips kanske?

Jag vet inte när jag kommer in nästa gång (finns ju en stor chans att jag somnar på soffan eller liknande då jag mår ritkigt dåligt) så jag passar på nu medan jag fortfarande är kontaktbar.

Visste du att:
När jag var mindre(/fortfarande liten) och hörde eller läste sädesvätska (CSI som jag följde flitigt nämde det minst 25 gånger per avsnitt) fick jag alltid ihop det till ”sädesväska”, T:et försvann i ordet. Jag gick och grubblade i säkert tre år innan jag äntligen förstod att jag hört och läst fel.

Jag gick verkligen och grubblade hur man fick in en hel väska i ett sådant litet hål, vart alla killar gjorde av väskan, hur den såg ut och varför just killarna fick ha en sådan väska (och var sjutton köpte de en sådan?). Och varför skulle den vara fylld med säd? Inte förens jag läste det riktigt långsamt för mig själv gick det upp ett ljus. Gud så lättat jag blev! Jag var ju rädd att nån kille skulle köra upp en väska i mig när jag blev äldre. Haha!

Bloggtips:
Den här tjejen är precis där jag vill vara (gud så orättsvist!), nämligen australien. Hennes blogg består utav en mysig humor och livet i ett land, ganska långt bort från lilla sverige.
Klicka -HÄR- för att komma till bloggen.

Nu ska jag fixa varm chokladmjölk (läs: tvninga någon att göra det åt mig) och krypa ner i soffan. Och somna.

Kommentarer
Postat av: Sara - Welcome to Saradise

sv>> hah sicken tur :D

2009-12-13 @ 21:55:09
URL: http://snuffsaan.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha :P

2009-12-14 @ 10:22:17
URL: http://aboutemma.blogg.se.
Postat av: Renée

sv: tack :)

Jaa, man får väl ta det lite lugnt med det goda ;D

2009-12-14 @ 10:40:28
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0