En tidig jul

Idag var det julklappsbyte och julfika mellan Clara (Woho! nu kan jag ju faktiskt länka Clara när jag skriver hennes namn!), Anna och mig och jag måste säga att det var fruktansvärt lyckat. Jag behöver dock inte äta några kakor på ett helt år nu. Nu är det bara att vänta på att den riktiga julen ska komma så vi har det överstökat med.

Lite utav Claras present och en massa gott. Anna hade ansträngt sig ordentligt minsann!
Hon hade gjort en maräng skål och sedan fyllt den med godis, det ni!



Clara hade tydligen ganska roligt med Annas present. Tur att den blir uppskattad av någon i alla fall.
(Jag menar inte att Anna inte uppskattar den, även om det lät så nu när jag skrev det.)



Här har vi två personer som är mycket nöjda med sina presenter minsann!
*Mums!*

Kommentarer
Postat av: Claraaaa

gillar mina presenter <333333333333333

specielt gurkan <3

2009-12-22 @ 20:31:12
URL: http://claraochlina.blogg.se/
Postat av: Anna

haha så svårt var det inte att göra dem, jag tycker de blev rätt misslyckades skall göra bättre maränger =P

2009-12-23 @ 15:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0