Dubbelt upp

Ja det blev ju ingen nedräkning igår, så det blir väl dubbelt idag då.

Visste du att (Oh ja, det börjar bli svårt dehär med faktan):
Jag tycker det är jätte roligt att rida! Trotts att jag varken kommer upp eller ner på hästen (kan ju vara bra ifall man ska rida) eller vet hur en häst fungerar så är det riktigt kul, enligt mig. Har jag väl kommit upp på en häst kan jag nog sitta där halva dagen och lite till.

Dagens Gårdagens bloggtips: Trotts sin unga ålder (15 år) så skriver hon om otroligt viktiga saker. Anorexia, Bulimi, Kompisar, Killar, Kärlek osv. En tonårsblogg på en djupare nivå.
Klicka -HÄR- för att komma till bloggen.



Visste du att: Jag tycker om speglar. Även fast jag ser ut som skrutt så är det himla kul med speglar. Jag tycker alltid att man ser en aning rolig ut, eller nej det tycker jag väl egentligen inte. Men det är kul att titta i dem och göra roliga miner. Jag skulle vilja bo i ett spegelhus när jag blir stor faktiskt. Få se sig själv i andra vinkar som  man inte är van i. Jag menar är det någon du känner minst i världen så är det dig själv. Du kan ju för sjutton inte ens se dig själv!

Dagens bloggtips:
Film, film, film. Finns det så mycket mer att säga om denna blogg? Bloggen styrs av tre filmintresserade tjejer som skriver om, ja just det, film. Filmtips, filmrecensioner och kändisar är vad hela bloggen går ut på. Så tycker du om film (eller kanske vill veta om nya filmer som snart kommer?)? Titta in då för sjutton!
Klicka -HÄR- för att komma till bloggen.

Kommentarer
Postat av: Rewind&Play

haha, jag vet. Hade det vart att man skulle få rösta på flera hade jag röstat på allihop, men det hade inte vart mycket till tävling ;)



Oh tack för den supergulliga länkningen <3

/Em.

2009-12-12 @ 14:09:49
URL: http://rewindandplay.blogg.se/
Postat av: Patty

Mysig blogg :D

2009-12-12 @ 19:52:15
URL: http://dreamsdonotend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0