Dagens humörstatus:

Arg
Ledsen
Besviken
Stressad
Förvirrad
Pressad

Jag har en religionsuppgift tills på tisdag och mitt betyg hänger på det men jag vet inte vad vi ska göra. Alla har förklarat ett antal gånger för mig men jag fattar verkligen inte. Jag har inte ens börjat med den för jag vet inte vad jag ska göra.

Jag vet att jag ska välja en tidningsartikel, det är gjort, men sen? Jag ska skriva något, men vad? Jag fattar verkligen inte. Och jag skämtar inte, JAG FATTAR INTE. Vad sjutton är det vi ska göra? Det är bara som ett stort hål när folk försöker förklara, det går inte upp et ljus. Det kopplar inte. Yes, jag är IQ-befriad.

Någon som förstår varför jag känner mig så stressad, förvirrad och pressad?

Kommentarer
Postat av: Linda M.

svar: Haha, jodå, nu är det lov. När får du?

2009-12-19 @ 13:19:01
URL: http://lindafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0