Zzz

Ååh vad trött jag blir på mig själv! (haha, trött ja det passae ju in på detta inlägg)
Efter 5 nån gång somnade jag inatt men trotts det så vaknade jag faktiskt vid 9-10 tiden idag. Jag hade inget att göra så jag tänkte att jag skulle titta på film. Jag han inte ens stänga på nån film innan jag sov!
Jag kände mig vaken så jag tänkte det inte var någon fara att lägga sig i sängen, tydligen var det de.
*suck*
Så jag vaknade för typ 10-20 minuter sedan. Kul, eller inte för jag hatar att sova bort hela dagen! ÅÅH!
Fast jag får väll se det positivt, jag får sova nu eftersom jag får stiga upp tidigt som fasen när skolan börjar.

Nehe, jag får väll gå och byta om nu till kläder då.
Bye

Kommentarer
Postat av: Eleonore

SV: hehe det tror jag säkert :D

2009-08-16 @ 16:01:45
URL: http://fikamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0