Trötter är trött

Usch vilken natt.
Extremt förstora insekter, totyrkammare och död var i mina drömmar inatt och man sover inte särkillt bra utav det kan jag lova. Men det var inte särkillt länge jag behövde drömma det i alla fall, för jag kunde inte somna inatt, inte förens vid fyra och skulle sedan upp vid åtta. Så fyra timmars dålig sömn blev det i natt. Inte allt för kul direkt.

Så när väckarklockan ringde vid åtta var jag lite för trött och förvirrad. Hoppade högt upp i sängen för jag visste inte vad det var som ringde först, men efter en stund så förstod jag ju. Trött som man var så slängde man bara på sig ett par byxor och en tröja och efter många om och men så satt jag i en bil påvägs till vetlanda. Inte förens jag var inne i stan på en pakering och skulle hoppa ut ur bilen så såg jag att byxorna jag tagit på mig var skitiga, håret stog åt alla håll och kanter och var allmänt risigt. Tur att jag inte träffade på någon jag kände då!
Men det var tur att vi åkte in till lilla vetlanda, för det nu har jag både en kalender, block och pennor tills skolan börjar. Känner mig inte jätte pepp inför skolan med tanke på att jag kommer gå i en mycket större skola än vad jag är van vid, kommer inte känna någon alls och alla i min ålder kommer gå en klass över mig.

Ja det ska väll säkert lösa sig det med, men visst är det nervöst.
Längtar tills första lovet i alla fall. Då tänker jag sticka till gamleby! Sen om dom vill ha mig där uppe igen är ju en annan femma ;)

Men nu ska jag ta och fixa i ordning lite innan man ska ta och sova.
God natt för i kväll!

Kommentarer
Postat av: Jenna

asså så du sticker upp till oss i gamlenby?? HAHAHHA .. :P det var verkligen ett nytt ord för g-by hahaha .. :P kram på daah

2009-08-11 @ 22:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0