Städtanten Lina

Jag och Martin har kommit på en sak, vi behöver nog en halvmiljon var. Vi satt vid datorn och tittade efter filmer vi ville se (vet inte riktigt hur vi hamnade där) och nog hittade vi det. Typ en-två miljoner eller nått.

*suck*

Kan filmvärlden sluta göra så bra filmer ett tag så man hinner ikapp eller?

Fast en sak som är bra är ju att man hinner glömma bort de flesta innan man hinner se dom.

Nehe nu ska jag ta och städa rummet, det ser ut som om en tornado varit här och vänt (och så blir jag förhoppningsvis jäkligt trött med!). Och kaninburen behövs städas med. Gud vad kul, eller inte. Är det något jag hatar så är det att byta hos djur. Blä! Men det är ett pris jag gärna betalar för att ha min lilla Chip här. :)

Bada honom skulle med behövas, vet inte hur han lyckas men skitig är han allt. Och det borde väll inte bli till några större problem, för vad jag hitills sätt så har han verkat tycka om vatten så.

Men nu måste jag sluta att dra ut på det här!
Nu ska det städas!

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Hihi vilken sötnos då

2009-08-16 @ 14:59:57
URL: http://fikamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0