Spotify

Alltså ibland undrar jag vilket IQ min lillasyster har, eller så kan det ju vara att hon har otroligt svårt att koncentrera sig visserligen.
Men ikväll fixade jag i alla fall spotify till mig och familjen och självklart var det jag som fick gå igenom allt hur det funkade. Och till Jonna fick jag säga samma sak om och om igen. Inte tre, fyra gånger. Nej fem, sex, sju minst!
Det är inte alltid superlätt att få den ungen att lyssna eller förstå.
*suck*
Ja då var det ju fixat i alla fall. Nu ska jag bara fixa det till min sida och till pappas dator så var allt klart.

För er som inte vet vad det är så kan man säga att det är där man kan lyssna på musik gratis, mot att det få visas en massa reklam och det kommer nån gubbe som kommer mitt mellan två låtar och säger nått om spotify. (läs mer här)

Nehe nu ska jag ta och hitta någon bra film att titta på och sedan blir det att sova.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0