Skola på tisdag

Inte långt kvar tills skolan börjar och jag är supernervös.
Varför? För jag kommer vara sämst i min klass!
Jag menar i dag har ju de flesta systemkamror, speciellt dom som är intreserade av fotografi och det är sånna kamror vi ska jobba med, men jag har ALDRIG använt en sådan. Jag har nog inte ens rört en och så ska jag börja använda dom. Och välldigt många har ju photoshop, men inte jag. Jag hade en gång men det var knappt att jag förstod mig på det.

Djurvård var ju lite skillnad, det var ju mera praktiskt arbete + jag kände mig säkrare i det, trotts att jag inte visste något om det. Men media har jag alrig hållt på med. Visst, man går i skolan för att lära sig, men kul att bli sämst i klassen då. Men jag vet inte ens vilken klass jag ska gå i ju! Det ska tydligen vara två media klasser och jag har inte en aning om vilken jag ska gå i. Det får jag väll reda på i aulan, men var ligger den då? Jag har varit i den skolan en gång och den är stor! Och då var jag ju knappast i skolan heller, då var jag ju i en annan byggnad för media har en egen bygnad. Kul att gå vilse första timmen då.

Jag kan verkligen inte se detta positivt. Det funkar inte. Jag vill ju gärna gå media, det är inte det. Men, äsch jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: Faster

Hallå där! Att du inte sagt nåt tidigare. Vi har ju en systemkamera som vi inte använt de sista 2 åren. Visserligen inte digital, men fullt tillräcklig för att lattja runt med. Den kan du få låna direkt på tisdag så du får känna på hur det funkar.

Och till aulan lär det säkert vara skyltat. Dessutom är det nog bara följa strömmen av folk.

Löser det sig med transport, eller vill du sova över från måndagkväll? Tänker att det kan va skönt att få sova så länge som möjligt första morgonen.

Kramar!!

2009-08-17 @ 08:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0