Jag vill få sova!

Tror ni jag fick någon vidare sömn i natt eller?
Ne, precis.
Huvudvärk, värme och kyla (ena stunden var jag supervarm, nästa jätte kall :O), fästingbettet gjorde asont och helt plöttsligt blev jag hungrig med. Underbar natt, verkligen.
Så jag somnade runt fyra inatt igen och självklart ringde klockan vid åtta som vanligt. Men idag steg jag inte upp vid den tiden. Jag var så jäkla slut att jag trodde jag skulle falla ihop på golvet så jag la mig i sängen igen. Borde väll kanske inte gjort det eftersom jag vaknade för bara en halvtimme sen, men om jag inte får någon sömn så är jag inte människa under dagen.

Chansen att jag faktiskt somnar inatt är väll minimal den med. *suck*
Jag måste verkligen få sova om nätterna! Snart börjar skolan och då blir det tidig uppstigning så jag behöver somna mycket tidigare då.

Nehe, om man skulle gå ner och äta något och sedan vara lite duktig och städa.
Gud vad tråkigt det lät.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0