Inte bara jag

Okej det är inte jag som är dum i huvet och inte fattar varför det inte går att se statestiken eller lägga in youtube-klipp längre! Hurra!
Tydligen så är det flera som klagat och har problem.
Blogg.se har klantat till det helt enkelt.
Jag skrev till dom innan och då såg jag att flera hade skrivit om samma sak. Problemet är ju bara att de jobbar mån-fre så det är bara att vänta tills dom börjar jobba på måndag.
*suck*
Hoppas dom fixar detta nu, annars blir jag ännu mera tjurig på dom.

Kommentarer
Postat av: Helene

Jo riktigt dåligt att de inte funkar. . Men men jag har haft andra problem med som löst sig utav sig själv. Så de är väl bara att vänta..

2009-08-30 @ 15:00:53
URL: http://helenesjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0