Den tiden på månaden

Ja när väl förkyldningen är på vägs att försvinna tror ni inte att mensen kommer då eller? Allvarligt, jag kommer seriöst fixa sån här p-stav som gör att mensen slutar om något år. Ni fattar inte hur jobbigt det är att ha mens när man heter Lina. Det är inte att det blöder lite, det känns som om någon satt ett skruvstäd runt magen och skruvar åt lite då och då. Det gör allstå SKITONT med andra ord och det är inte så himla kul att ha ont så man knappt kan gå varje månad.

Visst jag har ju tabletter, men dom hjälper knappt. Jag har fortfarande skitont efter jag har tagit dom. Eller ja lite hjälper dom ju för jag vet när jag har glömt dom hemma och jag är någon annan stans. Hjälp vad ont det gjorde då och spyfärdig blev man med.

Asså i morgon måste jag försöka gå till skolan! Annars har jag ju nätsan varit borta en hel vecka. Detta känns ju skitbra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0