Babbel

Det är konstigt. Igår precis innan jag skulle lägga mig i sängen så hade jag hur mycket energi som helst och fick en himla lust att städa och fixa hos kaninen. Men jag tänkte att jag gör det imorgon eftersom klockan var ganska mycket. Och idag är all den energin borta. Varför?
Mitt rum behövs verkligen städas och kaninens bur lika så, men jag orkar inte.
*suck*

Men en sak var lite störigt igår, jag hade laggt mig i sängen och tittat på filmen "It", eller "Det" på svenska, och hade precis somnat när jag får ett sms. Tror ni inte att jag var totalt klarvaken sen eller? Men det var bara att titta på filmen en liten stund så sov jag igen.

Men nu funderar jag på att titta klart på filmen eftersom jag inte såg hela igår. Fast det är klart, jag har ju läxa kvar att göra som ska vara klart tills måndag.

"Priotera skolan först"
*suck*
Jaha jag får väll göra det då. Gud vad skönt det ska bli när man äntligen slipper skolan!
Fast då börjar arbetslivet i stället.
Men gud vad kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0