Ont i kroppen :(

Aj, aj, aj!
Jag har ont i hela kroppen just nu och det är inte bekvämt kan jag lova.
Jag funderar på att besöka en läkare eftersom jag har haft det såhär i stort sätt varje dag i flera veckor nu.
Kanske är det bara en förkylning som satt sig i kroppen på något sätt och bara bestämt sig för att håll i sig väldigt länge?
Men jag har ingen lust att besöka någon läkare. Dom kommer ju ändå inte hitta något. Det ända dom kommer hitta i så fall är skärsår och ärr och vad kommer hända då?
Jo, ännu mera skit än vad jag redan har!
Så det blir nog knappast ingen läkare för mig.
Men om jag fortsätter ha ont i 2-3 veckor till så kanske jag ska ta och besöka en läkare i alla fall.
Men jag ger det lite tid att ge med sig först.

Aja,
ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0