Nej jag är inte död

Men nästan. Är så sjukt trött (känns som om jag inte sovit på tre dygn minst). Dels därför jag inte uppdaterat idag, och dels det att jag faktiskt varit lite upptagen (ja fy mig som inte ens gjorde en mobilbloggning). Jag har både varit på gym med lillebror och lekt hemmafru. Och gjort så mina fingrar både luktar vitlök och rödlök, hur får man bort det?!

Nu ska jag i alla fall se till att försöka somna lite tidigare än vanligt så jag går och lägger mig nu.
Zooda, sova tidigt?!
Japp, ni hörde rätt. Nattuglan i mig ska få sova den med.


Så god natt!


Glad och pigg!
Eller kanske tvärt om?

Kommentarer
Postat av: zofie

godnatt!:)

2010-03-15 @ 22:08:21
URL: http://vildochgalenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0