The depression won't go bort...

Jag har kollat allas bloggar jag känner (typ Annas, Claras & Min, Sannes, Jossan och Jennie) 25 gånger vadera (ingen tycks vilja uppdatera), jag har kollat alla "kända" bloggare (typ kissie, amir och hela den bunten av idioter) 10 gånger, jag har spelat en massa spel på king, lyssnat på musik tills att högtalarna blivit alldeles varma, gått in på msn 13 gånger, plockat undan där nere, bakat cheesecake, tittat till mobilen 7 gånger, jag har läst all kändisskvaller på Posh24, kollat in Bitterfittan, Spiderchick och Egoinas blogg 22 gånger, tvättat mina kläder och ja jag vet inte vad mer.

Depressionen sitter fast som ett äckligt tuggummi under skon.

Kommentarer
Postat av: Saadet

Hej! Roligt att du ville va med och tävla!

2010-01-24 @ 21:26:47
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0