Så kan det gå om man heter Lina

Jag är ju sådär lite lagom klumpig som säkert de flesta vet vid det här laget (i alla fall ni som känner mig i verkligheten) och vad lyckades jag med i dag?

Okej det ser ju en aning värre ut än vad det är.

Jo jag var lite stressad och skulle slänga in lite ved i pannan och vad händer då? Jo lilla Lina bli okoncentrerad för fem sekunder och lyckas lägga handleden mot en bit av pannan som bränner henne på ena sidan av handleden.
-Skönt!

Varför jag har bandage är för att handleden ska vara still (gör skitont ifall man rör den eftersom bränskadan blev precis där man böjer den) och för att hålla kompressen med kylbalsam på.

Jag blir bara så trött på mig själv ibland.


Skriv gärna fler filmtips, jag blir så glad då!
:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Tack..det är ju kul att någon läser min blogg -.-. Skall kolla det kanske blir nästa års nykomling.

2010-01-04 @ 14:11:45
Postat av: Anna

Svar: Rubin har en liten hälsning på din kommentar: AUUWWWWWW MORRRRR XD

2010-01-04 @ 14:18:51
Postat av: jossan

klant :D

2010-01-04 @ 15:38:42
URL: http://vasterlund.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ja gör det, den är riktigt bra! Ashton Kutcher som har huvudrollen men låt inte det skrämma iväg dig.

2010-01-04 @ 17:55:42
URL: http://asonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0