KÄNSLIGA TITTARE VARNAS!

Visste inte om jag skulle spy, gråta eller klicka ned videon när jag såg den. Men det blev det sistnämnda. Jag klickade ner den. Jag klarade inte av det, efter jag sett endast lite vad de gjorde med dem så klarade jag inte mer.

Hoppas verkligen ni som faktiskt bär päls, att ni tittar riktigt noga nu. För detta är vad era fiiiina pälsjackor och mössor är gjorda av. Levande djur som en gång andats och haft en vilja till att leva.

Känsliga tittare varnas, det är mycket, mycket starka och jobbiga bilder.


Vill ni att detta ska upphöra? Klicka in här och skriv under! ---> Pledge to go fur-free at PETA.org.

Kommentarer
Postat av: felicia

usch ja, detta är helt sjukt. vilket lidande, har aldrig riktigt förstått mig på pälsar och skinnjackor (äkta) när man köper är djuret ju redan dött, så många tänker nog inte så långt bakåt. oj, det lät konstig, men i alla fall är detta sjukt läskigt.

2010-02-14 @ 13:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0