Någon som känner för magsjuka?

Okej, jag är inte helt 100 på om det faktikst är magsjuka eller ifall jag bara ätit något jag inte borde antingen idag eller igår. Men dåligt mår jag i alla fall, det kan jag lova att jag är 100 på!

Det är sådär lagom mysigt att vara hungrig men samtidigt illamående och så fort man äter något kommer det upp igen.

Jag tror jag ska försöka sova en stund faktiskt. Det kan ju inte skada i alla fall.


Uppdatering

Kollade runt lite på nätet om Magsjuka och hittade detta:

När du blir magsjuk blir du plötsligt illamående och får magont. Andra symtom är kräkningar, diarré, feber och svaghet. Sjukdomen brukar bryta ut snabbt och gå över på någon eller några dagar. De flesta känner sig mer eller mindre medtagna efteråt.


Illamående - check!
Magont - check!
Svaghet - check!
Brutit ut snabbt - check! (ja jag kände ju knappt av något när jag vaknade i morse)

Snälla! Låt det inte vara magsjuka.

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

krya på dig babe! hemskt att inte må bra i magen :(

2010-08-10 @ 15:00:03
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0