Inget nytt att rapportera

Ja jag känner mig ganska tråkig nu när det gäller bloggen. Säger inget vettigt här längre. Enda anledningen det är bra att skolan börjar igen, livet blir till "vanligt" igen.

Nu tänkte jag dock ta tag i den där ut-och-gå-biten igen. I mitten av sommarlovet var jag så duktigt. Varje morgon drack jag en kopp kaffe och sen gick jag ut och gick, innan allt annat folk hann vakna. Och nu? Öhm... Jag kommer inte ihåg sist jag var ute och gick om jag ska vara ärlig.

Dags för skärpning med andra ord!

Och efter det blir det dusch. Känns och ser ut som om jag inte varit i duschen på en vecka. Blää.

Och jag är så ofräch idag så jag tänker inte bjuda på en bild,

det blir en gammel bild istället.


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

ta en dusch för mig med ;)

2010-08-12 @ 14:43:23
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0