Innan jag somnar

Bara för att jag har tråkigt.

Blogg jag läser först: Hmm, antingen Spiderchick eller Rewind&Play.

Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst: Kenza, eller jag har sett hur hennes blogg ser ut men aldrig klickat mig in på den, och Bloggkommentatorerna.

Kändisblogg jag följer: Hmm, ingen? Kissie's kanske, men har svårt att klassa henne som kändis.

Mest kända bloggare jag sett IRL: Ingen faktiskt, haha.

Första bloggen jag började följa: Egoinas.

Bloggare jag beundrar och varför: Spiderchick och Egoina för att de är ärliga och rolig och sedan Lady Dahmer för både hennes åsikter och att hon vågar vara så otroligt ärlig..

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Tack Spider för att du upplyste mig om att jag missat en fråga. Hmm, ja jag vet inte. Inget? Eller ja, terapi kanske Har varit himla helande och man har mått så mycket bättre av att kunde skriva av sig.

Då hatar jag att blogga: De dagar då det verkligen inte kommer några ord från hjärna till bloggen. Det är bara tomt i skallen. Och de dagar då det är väldigt lite folk som besöker och bloggen och ingen lämnar en enda kommentar, lite tråkigt faktiskt.

Då älskar jag att blogga: När folk bombaderar mig med kommentarer. Även masskommentarer som "Fin blogg" och "Ska vi följa varandra på bloglovin" kan vara roliga.

Person som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite uppmärksamhet: Det måste nog vara Fröken Bitterfitta.

Nu utmanar jag följande (om ni vill): Jag har egentligen ingen speciell som jag vill utmana, så jag utmanar alla. Kuligt värre.


Och här skulle det vara en helt annan bild, men hela blogg.se tjafsar emot så jag fick ta något gammalt i arkivet.

Tack j*kla blogg!

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

Najs =) Fast har du också varit backstage på NRJ in the Park? ;)

2010-04-19 @ 08:21:04
URL: http://spiderchick.nu
Postat av: bitterfittan

amen! tack söta du! så glad jag blev när jag såg att du hade skrivit " mitt namn " (: vad sysslar du med idag?

2010-04-19 @ 13:40:24
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Rewind&Play

Aaw, va glad jag blir när jag såg att du läser våran blogg först! Rolig lista, btw. borde kanske kopiera? ;)



/Emma

2010-04-21 @ 20:17:23
URL: http://rewindandplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0