Illa?

Är det illa att fastna för sin egna reklam? Eller min reklam är det ju inte, men det är jag som har reklamen på min blogg, för att vara exakt.

Jag har klickat mig in och läst lite om den och den har fått mycket positivt skrivet om sig i alla fall. Kanske man skulle ta och testa på? Fast det kändes dyrt, tror jag väntar tills jag har ett jobb. Om sådär ca 10 år framåt i tiden.

Och nu får ni säga vad ni vill om "Shake-mat" men jag har testat både Allévo och Nutrilett och tycker de funkar bra och jag har inte haft några "problem" med kroppen. Så det så.




Kommentarer
Postat av: Faster

Säger vad jag vill... ;D

Pulverdieter (och andra dieter) i all ära - i slutänden måste man ändå lära sig att äta rätt, annars blir det ändå ingen hållbar förändring. Satsa hellre på att bryta invanda mönster (tex fundera över antal kalorier i en latte och hur mycket roligare du kan ha än att gå raska promenader i timtal bara för att bränna de koppar du dricker under en vecka).



Det som ska vara långsiktigt sker inte över natten och det är inte enkelt, men så långt min erfarenhet går så är det den jobbiga resan och de svåruppnåliga resultaten som är de roligaste att ändå genomföra.

Kramar!!

2010-04-05 @ 22:41:23
Postat av: Lollo

Här är trailern till den nya resident evil filmen om du inte sett den :) http://www.youtube.com/watch?v=ZQIwVXPrw4M

2010-04-05 @ 23:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0