Sexiga vampyrer existerar inte

Okej vampyrer existerar ju inte över huvud taget, men ni fattar.

Ne men jag fattar inte vad alla håller på att tjatar om hela tiden. Jag har läst bok 1 & 2 av Twilight serien, sett film nummer 1, tittat på True Blood, börjat läsa True Blood-boken (den första) och tittat på The Vampire Diaries och jag förstår verkligen inte vad folk pratar om.

Jag kan hålla med om att de är snygga men inte sådär über-mega-ultra-sexiga som varenda tjej tjatar om. Tjejer gör listor om vem som är sexigast och snyggast hela tiden på sina bloggar men jag går emot trenden och säger NEJ! Som sagt, jag kan sträcka mig till snygga, men inte längre!

Jag vill inte vara så ytlig av mig, men kan de inte komma på några riktigt snygga vampyrer som man kan dregla lite till eller?


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag håller helt med du...



Angel i buffy o vampyrerna e rätt så snygg :D

2009-11-25 @ 17:10:42
URL: http://vasterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0