Väntar på att lussebullarna ska jäsa klart

Så då slänger jag in fakta (för 3 dagar).

Visst du att:
1.
Att jag ofta kan få för mig när vi åker bil i mörkret att ”nu kommer det minsann att hoppa upp något från mörkret” och så ser jag riktigt framför mig hur vi krockar med djuret eller vad det nu kan vara och hur ont det kommer göra för oss alla och så får jag lite smått panikattack. Fast det är inte bara i mörkret föresten, det är lite titt som tätt. Jag vet inte riktigt varför jag fantiserar ihop hur vi kommer att skada oss/dö, men det gör jag. Det är lite läskigt faktiskt. Men det händer oftast ifall ingen pratar i bilen eller ifall radion är avstängd.

2. Att jag aldrig trott på varken tomten, påskharen eller tandfen. Om jag gjorde det så var det en väldigt tidig ålder som jag inte kommer ihåg. Men annars så trodde jag alltid mer på den logiska förklaringen. Han/Hon/De kan inte finnas, det är fysiskt omöjligt på alla sätt och vis.

3. Att jag tycker det är kul att sjunga, men jag sjunger som en kratta så jag håller tyst.

Bloggtips:
1.
Den här tjejen har en grymt frän blogg, jag har i alla fall inte hittat någon liknande innan. Hon skriver nämligen om magi, myter, magiska djur, ufon och allt annat mystiskt, magiskt och okänt. Jag undrar verkligen var hon får tag på allt. Även om man inte är sådär jätte intresserad av det kan det ändå vara lite kul att läsa om allt hon hittar.
Klicka -HÄR- (!) för att komma till bloggen.

2. Ännu en tjej som skriver blogg, ja bloggkillarna är ju inte så många. Om man är intresserad av smink smink eller bloggdesign ska man absolut klicka in här! Jag har inte tittat in allt för noga på sminksidan, men hon verkar dock vara ganska bra. Klicka in!
Klicka -HÄR- för att komma till bloggen.

3. Jag kan inte säga att jag och denna person har samma humor, men jag var ju tvungen att ta med honom eftersom han är en av de väldigt få killar som bloggar. Så han har alltså en humorblogg med en väldigt "killig" humor.
Klicka -HÄR- för att komma till bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0