Dator = dator?

Nu sitter man här i skolan igen. Känns skönt att komma tillbaka till lite rutiner igen. När man är sjuk så ligger man ju mest i sängen och halvsover så det blir ju inget riktigt av det.

Kan berätta att jag för första gången sitter vid en mac dator och det är inte lätt! 
Fan jag trodde ju att dator = dator. Samma sak, gud vad fel jag hade. Hjälp!



Bilden bjuder jag på.
Mn upptäckte ju med att det fanns cam på datorerna och självklart hade man lite kul.

Nu är det idrott som gäller. Blä!
Ha det bra därute!

Kommentarer
Postat av: sofie

Asså MAC-datorer tar fan hur lång tid att lära sig om man bara suttit med windows innan...:P Dom e mysko hihi :)

2009-08-29 @ 17:04:56
URL: http://sophiie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0