Måndag?

Tydligen hade jag en för bra måndag igår så måndagen bestämde sig för att jävlas med mig på en tisdag i stället, för idag har inget gått rätt.

Först vaknar jag hela 30 minuter försent (tack snälla alarmklocka!) och hela dagen blev upp och ned. Sen kommer jag på att jag har skolfoto idag och jag hinner knappt fixa till mig och självklart är detta en jätte bra dag att ha riktigt ostyrigt hår.

Sen tar hårsprayet slut och min deo och även min maskara sjunger på sista refrengen nu. Gaaah!

Och inte nog med det, min magont (som jag inte nämnde igår på bloggen) från igår finns kvar idag och känns yttligare lite värre.

Just nu skulle jag bara vilja åka hem till min säng och tröstäta choklad.

Nej men visst ja, det kan jag ju inte göra för jag är ju LAKTOSINTOLERANT.
ÅÅÅH!

Kommentarer
Postat av: Celia

Jag hatar när sånt tar slut :( Kan det inte va evighetsgrejj på dom

2010-09-14 @ 09:18:01
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0