Som knark för en narkoman

Ja min "bakfylla" (vätskebrist) är nästan borta nu, tack vara några liter vatten, och jag har äntligen ork för att börja läsa min bok! Var ju tänkt att jag skulle läsa den i söndags, men jag bara hann inte. Så jag får passa på nu. Och jag har redan börjat lite, har läst 128 sidor utan paus och kan nog göra 128 sidor till, lätt! Denna bok kommer vara utläst innan denna veckan är över.

 

Men när jag har läst ut denna blir det lite sorgligt, för det innebär att det bara är en bok kvar. En enda, sedan är allt över. (Måste bara köpa den först.) Jag hatar när saker och ting tar slut! Jag hatar avsked! Livet blir så tomt, tycker inte ni?

 

Men det är något jag får hantera då. Nu ska jag fortsätta läsa!


Kommentarer
Postat av: - minizooda -

men vi har ju första boken '' om jag kunde drömma''

det är bara att det är jag som har den

2010-05-31 @ 20:49:37
URL: http://minizooda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0