Behöver införskaffas snarast!:

* En ny BH!! Ja jag äger bara en för tillfället då alla andra gått sönder och jag är både för pank och lat för att köpa ny. Detta har lett till att jag har fått paniktvätta denna BH ett antal miljoner gånger. Ganska ofta alltså.

* Skor. Just nu äger jag ett par "finskor" (känns så lekis när man säger finskor, men ni fattar vad jag menar) som är sjukt obekväma att gå i och ett par vinterskor som det är hål i. Mycket jobbigt.

* Kläder. Herregud, allt jag äger i min garderob kan jag tvätta i tvättmaskinen på en och samma gång, nästan. Alltså min garderob ekar snart, så tom är den!

* Ansiktsmask. Yes, min hud behöver frächas till. Och vardagslyx har knappast ingen dött av.

* Nya hörlurar. Ja de gamla har gått sönder. *snyft!*

= Jag kommer vara pank inom 10 timmar efter jag fått studiebidraget.

Jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0