No more energi

Det är så typiskt. Efter att jag borstat tänderna tänkte jag "Idag ska jag vara riktigt duktig! Jag ska städa mitt rum, slipa min vägg, tvätta min tvätt, lägga in min rena tvätt i garderoben (och börjar inte garderoben bli lite stökig? jag kanske skulle ta och städa den med?) och rensa i mina hyllor!"

Men för varje steg jag gick upp i trappan mot mitt rum försvann lite lite energi och tillslut satte jag mig på min säng och "Neeeeeh, det gör jag en annan dag".

Hur irriterande är det inte när semestern tar över helt? Herregud, jag kommer inte få något gjort här förens jag börjar skolan igen.

Men jag borde ta mig energi att städa mitt rum i alla fall. Hur kan en människa stöka till såhär mycket på 2 dagar?!




Kommentarer
Postat av: sara

Jättefin blogg du har :) hoppas du får en bra dag, och hoppas du hittar massor med energi ^^,

2010-07-14 @ 12:10:07
URL: http://uppsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0