Trötter...

Jag vet inte ifall det är vädret som spelar kroppen ett spratt eller vad det är frågan om, men jag är helt slut! Jag gick och la mig vid vanlig tid och sov ända fram till 12:50 idag! Nu borde jag ju vara pigg, eller hur? Men nej, jag är så fruktansvärt trött att jag snart somnar ståendes.

Samma sak igår. Hade jag inte haft väckarklockan (som jag glömde ställa igår, därför sov jag så länge idag) så hade jag nog lugnt kunnat sova halva dagen och redan vid 18-tiden igår så höll jag på att somna.

Det gäller att jag dricker kaffe och håller mig igång idag, annars kommer jag att ligga som en degklump på golvet och sova.

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

jaa hon måste fan ha änglavakt



hoppas du piggnar till snart ;)

2010-08-09 @ 16:03:37
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0