Lina, då och nu

För ett tag sedan hittade jag en bild längst in i garderoben, en bild jag målat på mellanstadiet i skolan. Vi fick i uppgift en dag att måla saker som vi tyckte om och representerade oss och det är faktiskt lite roligt att titta in den idag.

1.

DÅ- Jag älskade att se på film, speciellt action.

NU- Älskar fortfarande att se på film, men där emot är jag tveksam mot action. Nu vill jag helst ha lite humor i det hela med.

 

2.

DÅ- Jag älskade att exprementera med saker och ting och ville jobba i något labb.

NU- Jag fick kemi, biologi och fysik på schemat i högstadiet. Tog död på allt det roliga.

 

3.

DÅ- Älskade att spela teater.

NU- Älskar fortfarande att spela teater, men har kommit på att jag inte kan agera. Och sedan finns det ingen grupp jag kan vara med i längre.

 

4.

DÅ- Jag älskade musik.

NU- Nu älskar jag inte det längre, nu är det min drog.

 

5.

DÅ- Jag älskade djur.

NU- Tycker fortfarande om djur, men kanske inte på samma sätt längre. (Skyller på ett år av djurvård.)

6.

DÅ- Totalt älskade att gå på bio.

NU- Totalt älskar att gå på bio. Så att det blir så väldigt sällan är sorligt.

 

7.

DÅ- Tyckte det var skitkul att plantera.

NU- Tycker väl fortfarande det kan vara kul, men hur sjutton ska man orka ha tålamod och plocka bort ogräs? Och hur ska man lyckas få dem att överleva? Nepp, inget för mig.

8.

DÅ- Bowling var en rolig sysselsättning.
NU- Exakt hur f*n kunde jag tycka det?!

9.
DÅ- Jag fyllde år den 11 maj.
NU- Gissa vad, jag fyller fortfarande år den 11 maj! Vem kunda ha anat det?

10.
DÅ- Älskade att ta kort.
NU- Guess what, nu går jag media. Vem kunda ha anat det? Madde, det var trots allt hon som sa i 8:an att jag borde utbilda mig till fotograf. Tänka sig.

Samtidigt som jag är så lik mig själv, så är jag så olik. Man förändras mer än vad man tror.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha vad trevligt jag skulle oxå behöva städa ser inte bra ut i mitt rum haha ;) aha vilken film e de ?

2010-04-04 @ 21:39:24
URL: http://icecreamfreeze.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

skönt (: hur långt lov har du?

2010-04-04 @ 22:42:49
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: unique

haha Rolig läsning

2010-04-04 @ 22:49:17
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Therese

Svar;

jaha okej det förstår jag :)

Mitt efternamn är också så, alla som heter det i efternamn är jag släkt med liksom ^^

2010-04-04 @ 23:21:31
URL: http://thereseborneklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0