Robert is evil

Nemen hopsan, nu har man inte skrivit på 24 timmar. Det är ju helt otroligt med tanke på att jag är så beroende av min blogg. Men vet ni vad? Jag hinner inte!
De sista 2 veckorna eller så har varit så stressade så jag har trott flera gånger om att jag ska springa n i väggen vilken sekund som helst.

Ja jag vet inte vad det är med lärarna riktigt, men tydligen så ser de vårat stress som nöje.


Robert: Vad säger du Karin? Har du några uppgifter som de måste ha klart till nästa vecka? Och ni två Janne och Samuel, se till så de får svettas riktigt ordentligt nu på rörlig bild! Och Hanna-Karin, glöm inte bort att ge dem en ny uppgift i engelska nu. Och för guds skull Linda, pressa dom riiiktigt ordentligt med religionen!
MOHAHAHA!!

Jag bara vet att Robert har en ond plan på G, han är ondsint! Jag lovar!
Det bara fattas en katt han kan ha i knät och klappa medans han sitter där och ser oss slita!

Kommentarer
Postat av: Yrla Virvla Virvelflicka

du har varit upptagen dom två senaste veckorna, därför har du inte skrivit i din blogg på 24 timmar. Du kan det där med tidsuppfattning va ;D

2009-11-12 @ 22:29:53
URL: http://iirla.blogg.se/
Postat av: Emelie ♥

sv. Hehe okej, kan förstå det.

Dom är riktigt busiga så man bara vill kasta ut dom eller låsa in dom någonstans. Men... ibland är dom ju gosig också!

2009-11-12 @ 22:36:54
URL: http://eeeileme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0