Snart en 2åring

Mitt absolut första inlägg på denna blogg kom den 20:e februari 2009. Detta innebär att min lilla blogg snart blir två år! Fast jag måste erkänna att det känns som om jag haft bloggen längre. Jag det känns som om bloggen "alltid" har funnits här.

Och jag måste säga att man utväcklas otroligt mycket på två år (ja jag kan till och med se skillnad på hur jag skriver bara två månader tidigare).

Det är nästan skrämmande att läsa hur jag skrev för två år sedan. Det var fullt, okej kanske inte fullt, med smielys lite överallt i texten, jag skrev ganska sällan, ganska osamanhängande och jag använde nästan aldrig bilder.

Det är faktiskt lite intressant att kolla tillbaka på bloggen då och då.
Ni med blogg borde göra det ibland, det är ganska underhållande.





En svarthårig tjej utan snagg.

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

hoppas du hade det bra igår trots förkylningen (:

2011-01-01 @ 17:00:07
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Therese

Åh, söt!

2011-01-27 @ 20:44:55
URL: http://tyrannosaurustex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0