Ett avslutat kapitel; Dags att säga farväl

Efter många återupplivningsförsök får jag nog helt enkelt ge upp. Min blogg kommer inte att kunna återuppväckas till det den engång var. För hur mycket jag än försöker går det inte. Min vilja att skriva finns kvar, den är egentligen ingen fel på, men bloggen sätter för mycket press. Förr var jag ju så himla duktig och slängde fram inlägg efter inlägg, 3-5 stycken på en dag var inga problem. Tvärt om. Jag fick ofta solla ut vilka inlägg som jag kunde skriva och vilka jag antingen fick skriva nästa dag eller skippa, annars skulle jag uppdatera allt för mycket.

Men sen efter att texterna började sina och intresset att faktikst läsa andras bloggar försvann så blev sjävla bloggandet en press. Och jag skulle väll kunna ha kvar bloggen och skriva någon gång ibland, men det känns inte rätt nu när jag förr alltid skrev så mycket per dag. Jag vill ju att det ska vara det samma som förr i så fall.

Men samtidigt som jag säger farväl till zooda.blogg.se så säger jag "Hej och välkommen" till thezooda.tumblr.com! Trodde ni verkligen att ni skulle bli av med mig så lätt?!

Jag kan inget om tumblr, varken hur man gör ett inlägg eller designar sidan, men det är ju det som är det roliga! Att starta om igen! Börja om på 0, lära sig nytt och slippa blogg.se's strul heeeeela tiden!


Och så några få bilder genom tiden.

Kommentarer
Postat av: Helena

Ska vi följa varandra på bloglovin? :) Kraam

2011-09-07 @ 10:07:57
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0