Sex-blogg?

Haha, detta är verkligen dagens skratt!:

Detta är alltså en lista på vad folk sökt på google för att sedan hamna hos mig och jag bara undrar, har min blogg blivit en sex-blogg?! Och i såfall när hände detta?

Men jag kom ju på sedan att det är tack vare rubriken på detta inlägg (och kanske också detta) som har gjort att man kan hamna på min blogg när man söker på detta.

Måste bara säga att detta var väldigt kul. Tänk de stackars kåta människorna som hoppats på porr eller liknande och kommer in till dessa bilder:

Tror de blev ganska besvikan, för så jävla porrig är jag inte precis.

HAHA!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Hur fick du fram den listan? :o



Och ja, han är så söt så :)

2010-09-05 @ 20:33:08
URL: http://cámilladanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0