Pratglad

Okej, jag hade det sjukaste uppvaknandet inatt. Runt 3 tiden skulle jag tro (jag var för trött för att faktiskt reagera vad det egnetligen stod på klockan) så vaknade jag av att någon pratade med mig, men jag såg ingen i mitt rum. Mycket läskigt! Men jag somnade om och så hände samma sak igen! Men jag upptäckte vem som pratade med mig, vet ni vem?

Kaninen?

Nej, det var jag! Haha, jätte konstigt. Jag vaknade av att jag låg och pratade i sömnen. Snacka om att störa sin egna sömn. Visst, jag har vaknat någon gång av att jag snarkat till lite för högt, men aldrig av att jag pratat i sömnen.

Är jag ensam om detta eller har fler lyckats väcka sig själva med prat?



Icke skyldig för min störda sömn.

Kommentarer
Postat av: Celia

HAHAHAHHA jag har vaknat av mitt eget prat<3 Så fult.

2010-11-28 @ 10:26:47
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/
Postat av: nadjamelzen

allt bra sötnos?:)

2010-11-28 @ 10:44:33
URL: http://nudjjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0