Filmtips

Less Than Zero (sv. Noll Att Förlora)
1987
Drama


När Clay (Andrew McCarthy) kommer tillbaka från första terminen på college upptäcker han att hans flickvän är tillsammans med hans fd bästa vän, Julian (Robert Downey Jr.). Julian är skuldsatt över öronen till följd av att han är beroende av kokain. Löst baserad på Bret Easton Ellis bok med samma namn.
(från filmtipset.se)


Detta är en film som får mitt hjärta att gråta, varje gång jag ser den. Jag blir så ledsen. Jag vet att den inte fått allt för bra kritik, men alla tycker ju olika?

Detta är en film som alla egentligen borde ha i sin filmhylla, eller åtminstone se någon gång.


Kommentarer
Postat av: susan

sv: jaha... vad tråkigt och irriterande! :(

2010-11-25 @ 16:10:31
URL: http://bysusan.blogg.se/
Postat av: susan

sv: men om du håller utkik så kommer det kanske in i lagret någon gång hehe

2010-11-25 @ 16:35:46
URL: http://bysusan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0