Något stämmer inte

Först dör Brittany Murphy en väldigt konstig och mystisk död, sen dör hennes man, 5 månader senare (!). Och tydligen på exakt samma sätt genom "hjärtattack".

Nope, det är något verkligen lurt över det här.

Antingen så har någon mördat dem eller så har de knarkat samma dåliga knark. Det är mina två teorier (vad jag vet så knarkade hon precis innan sin död så det är ju inte en helt omöjlig teori).

De har ju knappast dött naturligt i alla fall, det kan vi väl vara överens om?





Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag har bloggat förut, för några år sedan, men då hade jag mer intressanta saker att skriva, tror jag haha. Btw, jag tror att Brittanys mamma ligger bakom allt. Hon hade säkert en affär med Brittanys make, så dom dödar B, sen vill inte maken ha en affär längre så mamma dödar honom också :P haha.

2010-05-25 @ 11:20:58
URL: http://hannahaha.blogg.se/
Postat av: Cassandra

What, har hennes snubbe också dött?! Hollywood är bannemej ett värre knarkarställe än Amsterdam...

2010-05-25 @ 16:47:07
URL: http://cassandrafriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0