Koffein gör en pigg & gla'!

Måste bara säga att på sådant här glatt och spralligt humör har jag inte varit på länge.
Anledningen?

Jo, idag har det varit en massa spex i stan (läs: jobbigt folk som springer ivägen för mig och är allmänt jobbiga och tjuriga) och då har affärerna fått för sig att ha smakprov lite här och där. Detta innebar att jag fick i mig 1 liten kopp kaffe, 1 espresso och 1 energidryck på mindre än en timme.

Jag brukar egentligen aldrig dricka energidrycker och har aldrig köpt en energidryck i hela mitt liv. Varför idag utav alla dagar? Jag vet inte, jag var trött och behövde något.

Jag har alltså fått i mig mer koffein på 1 timme än vad jag får i mig på 3 dygn!

Och bara för att spä på detta så har jag köpt en stor fet godispåse för sockerkick. Ja jag kommer nog kunna somna tills på måndag, det tror jag är mycket möjligt.


Jag kan inte annat än instämma.


Kommentarer
Postat av: Tova

vill du vara med

och gissa på din topp 5

i eurovisionen ikväll?



besök då min blogg :)

2010-05-29 @ 15:10:21
URL: http://musikochannat.blogg.se/
Postat av: Neha

Åh blev sugen på dumle nu:D

2010-05-29 @ 17:57:32
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0