Känner mig så irriterad

Visst, det är jätte fint väder och det är skönt. Inte det jag tänker klaga om, nej nej. Jag tänker klaga om skolans kamera.

En fråga; är det jag som är fruktansvärt dålig, eller är det så att kameran hatar mig? För jag får fasiken inte inställningarna att funka. Allt blir helt som jag inte vill. Åååh jag blir så arg. Och sen hjälper det ju knappast att man har mens så man svettas 35 gånger värre i denna värme. *suck*

Den enda bilden av 35 bilder som går att titta på utan att undra ifall en 3 åring tagit bilden.

 

/En tjurig och irriterad Lina.


Kommentarer
Postat av: Tova

Usch, det där känner jag igen... :/ tycker bilden på kissen är jättefin iaf!!

2010-05-23 @ 00:05:46
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0