Hemkommen

Och jätte deppig. Och det har inget med farmor att göra så ni kan andas ut. Hon är jätte pigg och mår bra och har inte alls ont faktiskt. Skitskönt att veta. Men jag är deppig av andra anledningar. Det känns som om allt jag gör blir fel, hur jag än vrider och vänder på problemen för att lösa dem så kommer de tillbaka och varenda gång gör det precis lika ont.


Ja jag antar att ni inte fattar något. Men det är inte det viktiga. Det viktiga är att jag orkar inte, orkar inte bry mig. Vill bara gråta, sova, lyssna på musik, andas och gråta igen. Vill bara vara för mig själv. Så ska begrava mig i min hög med böcker. Alltid finns det någon annan värld man kan försvinna i.



Kommentarer
Postat av: FLORENCE

Sv: Ja, det är PRECIS så jag också känner. Det är först när man kommer hem som det hela faktiskt bli uppenbart. Man har varit där, och man har sett det. Man förstår hur brutala folk var.

2010-05-23 @ 20:16:10
URL: http://florencestyle.blogg.se/
Postat av: Angelica - Foto & Personligt

riktigt bra blogg! :D

2010-05-23 @ 20:50:41
URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0