God morgon, god morgon

Nej jag vaknade verkligen inte nu. Men anat att det finns endel bakis människor där ute som gjorde det precis. Själv så lyckades jag somna till en film vid 19-20 tiden igår och sov hela natten. Helt otroligt om ni frågar mig. Där ser ni hur mycket skolan kör slut på en.

Idag ska jag, förutom svettas bort i denna värme, jobba med foto. Måste verkligen akut komma på hur och vad jag ska göra för mitt VG/MVG uppgift. Usch vad jag önskar att vi fått reda på detta så mycket tidigare!

Och så ber vi till vädergudarna att det inte blir ett sådant åksregn idag också. Jag orkar inte med mer regn nu!

Igår, innan filmen sövde mig:

Spöregn! Vet inte ifall det syns så väl på denna lilla bild.



Kommentarer
Postat av: simone

Vaarmt kan man säga attdet är idag ja ^^sitter i en bil och svettas, yey!

2010-05-22 @ 15:18:32
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0