Du vet att det är måndag när...

Du försover dig, sedan upptäcker att du antagligen inte lyckats duscha bort allt shampo i håret kvällen tidigare, kommer på att lite av ditt smink ligger i din kompis handväska (självklart precis det sminket du skulle ha idag), du lyckas kleta tandkräm i håret och tillsist nästan missar bussen.

Så typisk måndag ifall du frågar mig.

Och självklart var det kallt och skitväder ute också.

Bara för att jag hade hoppats på att få släppa ut Chip idag igen.
Och så planterade frön jag igår också, så de har säkert fryst sönder nu.
*SUCK!*

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

jag har haft det bra tack ;) vad händer ikväll bejb?

2010-05-03 @ 18:49:08
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Anonym

Hej!

Ett litet tips bara! Om du gillar tv så ska du gå in på den nystartade bloggen http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och påverka vad som ska stå i bloggen.

2010-05-03 @ 18:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0