11 Maj 1992

Runt klockan 13 den dagen kom lilla jag till världen.



Dock är jag inte ensam om att fylla år den 11 maj.
Här är några andra födda den 11 maj:
Cory Monteith
Jeffrey Donovan
Frances Fisher



Sen finns det ju folk som har oturen att dö på min födelsedag också.
Döda den 11 maj:
Bob Marley (1945-1981)



Och här är några, som inte föddes samma dag som mig, men föddes samma år. Alltså några fler snart vuxna människor.
Födda 1992 (1992 verkar vara Disney's gyllene år, 75% av alla skådespelarna för dem verkar vara födda då):
Taylor Lautner
Miley Cyrus
Selena Gomez
Demi Lovato
Emily Osment
Cole & Dylan Sprouse
Nick Jonas


Kommentarer
Postat av: simone

Grattis igen hjärtat :D Hoppas du har en kanondag!

2010-05-11 @ 17:08:21
URL: http://fattybom.se
Postat av: Louise

Håller med om att alla disney stjärnor e födda 92 men det blev väll nån babyboom det året :P

Vet inga som e födda på min men vet att heath ledger dog på min födelsedag vilket e väldigt tråkigt eftersom jag tyckte om honom...

2010-05-15 @ 00:00:37
Postat av: Lina -Zooda-

Louise: Ja fast det är ju bara att kolla i klasser osv, det var många födda 92.

Men bara sök antingen på google eller på imdb.com (vilket jag gjorde) så ser du vilka som är födda och döda på din födelsedag :)

Och tråkigt att han dog på din födelsedag :/

2010-05-15 @ 10:56:11
URL: http://zooda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0