Nu är del 1 slut

Och jag kan förstå att folk fastnat för Millennium filmerna. Filmen, förlåt, serien är ju helt underbar. Ha! Jag som alltid tyckt svenska filmer och serier varit totalt värdelösa, där fick jag. Den är så annorlunda, så mörk, så rå, så ja jag har inga ord. Två tummar upp helt enkelt.

Och från och med i dag är Noomi Rapace, eller nej, hennes rollfigur Lisbeth Salander, my lesbian crush. Jag vill bara gifta mig med människan!

Och nu har jag yttligare några böcker att sätta upp på min
"Måste Läsa Lista", suck!


Vinnaren av Minitävlingen: Elvira


Kommentarer
Postat av: Jossan

LINA DEM FILMERNA ÄR JÄTTE DÅLIGA JUUUHHHH... enda bra är när hon tatuerar en tjockis på magen :P

2010-03-21 @ 08:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0