Inte undra på om man var depp

Lyckades komma över en dold mapp som jag lyckats gömma i datorn och som sagt var, det är ju inte konstigt ifall man var depp ifall man satt och skrev sådant hela dagarna. Herregud.


"Le

Skratta

Låt ingen se

Låt ingen komma för nära

Låt ingen komma hit

Le

Skratta

Låt ingen se

Du kan bli bränd

Det kan vara fel på dig

Le

Skratta

Låt ingen se

Låt ingen hjälpa dig

Du kommer ångra dig"


"Smärta ilar genom kroppen.

Varje andetag gör ont.

Varje tår som rullar ner för kinden gör ont.

Hela kroppen gör ont.

Det ni sa gör ont.

Det ni inte sa gör ont.

Men jag kommer aldrig känna smärta igen.

Ni kommer aldrig få plågas med tanken av mig.

Jag ska försvinna från er.

Mina piller kommer söva mig.

Mina piller kommer ta bort allas lidande.

Det ska äntligen bli ett lugn.

Tack för den tid vi hade tillsammans."

 



Jag är glad att denna tid är över i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Sara

Grymt colla hörlurar du har på bilden till vänster i headern, vart kommer de ifrån?

2010-03-25 @ 20:44:54
URL: http://www.februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0