Dagens noteringar

1# Jag måste titta på film! Jag har ju för guds skull sveriges kanske största hög med film jag ännu inte tittat på. Vart har mitt filmintresse tagit vägen? Förr tittade jag ju på filmer så tvn gick varm, men nu. Nej jag bara orkar inte. Skärpning Lina!

2# Mitt rum är i stort behov av städning. Och kaninburen med. *suck* Roligare kan man ju faktikst ha en lördag.

3# Jag är sugen på kexchoklad.
Jätte, jätte sugen.

4# Jag måste snart ansöka om nytt efternamn. Ja det är inte så långt kvar jag kommer heta Lina Johansson.

5# Jag är fruktansvärt glömsk. Jag kommer ju inte ens ihåg vad det sista var jag skulle skriva på listan var!




Vinnaren av Minitävlingen: Elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0