Då var vi här igen

Söndag, söndag, söndag, söndag.

Då var vi här igen, på denna tråkiga dag. Usch. Måndag i morgon. Usch! Nej söndagar är inte min favoritdag på veckan. Fast måndagar är faktiskt värst.

Söndagar är den dagen då veckan slutar och man måste göra sig redo på en ny vecka. En ny vecka då hela karusellen startar om. Nya läxor, måste till gymmet på nytt, kommer försova mig minst en gång igen,  måste städa rummet på nytt osv...

Jag bara hoppas att veckorna till nästa lov går snabbt, riktigt snabbt. Jag är sjukt trött (speciellt på skolan) och vill ingrt hellre än ha lov. Så snälla, snälla, snäll, ge mig lov snabbt!



Och glöm inte inte bort att nominera någon/ dig själv till veckans ros! Sista dagen idag!
Klicka HÄR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0